موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

32 ایده و الگو تبلیغاتی

فهرست ایده‌ های تبلیغاتی

نویسنده متون تبلیغاتی برای انجام دادن تکلیف خود ابتدا به بررسی کالا، مخاطب و هدف تبلیغ می‌پردازد. سپس روشی را که مناسب انجام دادن این تکلیف است، به کار می‌گیرد. با این‌ وجود، بهتر است با انواع مختلف آگهی‌های چاپی که در طول سال‌های متمادی موفق بوده‌اند، آشنا شوید.

در زیر فهرستی از این آگهی‌ها مشاهده می‌شود. زمانی که از یافتن ایده مطلوب خود ناامید می‌شوید، نگاهی سریع به این فهرست، احتمالاً بتواند الهام‌ بخش شما باشد. در نگاهی گذرا به فهرست ممکن است به این نتیجه به برسید: « هی، این یکی برای آگهی من مناسب است.» از این فهرست نه به‌‌ عنوان عصای دست، بلکه کمکی در جهت دستیابی به ایده‌های نو استفاده کنید.

 

32 نمونه آگهی چاپی که می‌توانید استفاده کنید

 

1) آگهی پرسش آمیز:

پرسشی را در عنوان مطرح می‌کند و در متن به آن پاسخ می‌دهد.

 

2) آگهی آزمایشی:

متن به ارائه یک آزمایش می‌پردازد و خواننده آزمایش را انجام می‌دهد. پاسخ‌های او نشانگر این نکته است که آیا این محصول و یا خدمات ارائه‌ شده با نیازهای او سازگاری دارند یا خیر.

 

3) آگهی خبری:

یک محصول جدید را معرفی می‌کند و یا خبری جدید و هیجان‌انگیز درباره کالایی قدیمی را به اطلاع می‌رساند.

 

4) آگهی مستقیم:

به معرفی صریح و بی حاشیه واقعیت‌ها می‌پردازد.

 

5) آگهی‌های غیرمستقیم:

با عنوانی مبهم به‌منظور برانگیختن کنجکاوی خواننده طراحی شده است و خواننده را  به خواندن متن تشویق می‌کند.

 

6) آگهی جایزه دهنده:

وعده یک جایزه را در قبال خواندن آگهی می‌دهد.

 

7) آگهی دستوری:

به خواننده دستور می‌دهد که به حرکت درآید.

 

8) آگهی بها و ارزش _ و از کجا بخریم:

حراج را اعلام می‌دارد، محصول را توصیف می‌کند، بها و تخفیف را ذکر می‌کند و به خواننده محل خرید کالا را معرفی می‌کند می‌نماید.

 

9) آگهی مدلل _ چرا:

به معرفی دلایلی که باید کالایی خریده شود، می‌پردازد.

 

10) آگهی که به صورت نامه نوشته می‌شود.

 

11) قبل از و بعداز:

به نمایشی که هم به نمایش تحولی که پس از مصرف محصول ایجاد شده‌است، می‌پردازد.

 

12) گواه:

مصرف‌کننده و یا فرد معروفی از یک کالا تعریف می‌کند.

 

13) تاریخچه:

داستان مفصل موفقیت یک کالا را شرح می‌دهد.

 

14) آگهی اطلاعات رایگان:

به فرستادن بروشور، جزوه و سایر اطلاعات رایگان می‌پردازد.

 

15) داستانی:

به نقل داستانی در ارتباط با افراد و کالا می‌پردازد.

 

16) موج جدید:

بستر طرح‌های گرافیکی مدل برای جلب توجه استفاده می‌کند.

 

17) شناسایی خواننده:

عنوان برای شناسایی مخاطب استفاده می‌شود. 

 

18) آگهی اطلاعاتی:

اطلاعات مفیدی را که در اثر استفاده از کالا می‌‌توان بدست آورد، در اختیار خواننده می‌گذارد.

.

.

.

.

ادامه ایده های تبلیغاتی را از طریق این لینک دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.