موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

عکاسی همایش سمینار و کنگره

عکاسی همایش سمینار و کنگره

عکاسی جلسات ، نشست ها و همایش ها یکی از مهم ترین بخش های برگزاری چنین رویدادهاییست. این موضوع می بایست با دانش فنی بالا و دوربین های پیشرفته پوشش داده شود تا ثبت لحظه ها به بهترین شکل صورت پذیرد .

عکاسی همایش ها شاخه ای است در عکاسی خبری که نیازمند عکاسانی هنرمند، خلاق و باهوش است تا بتوانند ضمن روابط عمومی بالا به ثبت دقیق رویدادها بپردازند .  عکاسان جلسات ، کنفرانس‌ها و همایش‌ها نیازمند چشمانی دقیق برای ترکیب بندی عکس هستند. یک عکاس حرفه‌ای کنفرانس و سمینار می‌تواند به خوبی پیش بینی کند که چه زمانی بهترین لحظه برای گرفتن عکس نهایی است.

بسیاری از افراد فکر می کنند عکسبرداری از همایش و کنفرانس یا سمینارها کاری آسان است و این نوع عکاسی با کیفیت و ظرافت ارتباطی ندارد اما باید در نظر داشت که سوژه ها و یا لحظاتی در همایش ها خلق می شوند که می بایست بلافاصله توسط عکاسان شکار شوند و شاید موقعیت دیگری برای ثبت آن لحظه ها بوجود نیایند . پس باید کار را به بهترین عکاس که تجربه عکاسی در شرایط خاص این گونه نشست ها را دارد سپرد.

عکاسی همایش سمینار و کنگره

همچنین موقعیت‌های خاصی در همایش ها وجود دارد که نباید از دید عکاسان پنهان بماند ، آن موقعیت ها عبارت اند از:

  • ثبت تصاویر از اسپانسر‌ها
  • سخنران‌ها
  • صحنه‌ی اجرا
  • پذیرایی

و …

که عکاس خبری و یا به تعبیر دیگر عکاس جلسات و همایش ها با دقت کافی می تواند آن را تحت نظر قرار دهد .  موسسه طلوع فیلم با تمامی زوایای این کار به خوبی آشنا است، این موسسه با در اختیار داشتن عکاسان خبری و هنری می تواند در حوزه فیلمبرداری و عکاسی اشراف کاملی به همایش مورد نظر داشته باشد .

 

مهارت های عکاس برای عکاسی همایش و سمینار ها

بغیر از خلاقیت و روابط عمومی بالا که لازمه یک عکاس همایش هاست ، می بایست کنترل زمان نیز در دستور کار این عکاسان قرار گیرد یعنی از زمانی که مراسم شروع می شود تا زمان پایان و حتی پشت صحنه های مراسم که جهت تهیه اخبار و انتشار آن برای برگزارکنندگان مهم می باشد ، به خوبی تحت پوشش قرار گیرد . موسسه طلوع فیلم با عکاسانی متعهد و مسولیت پذیر این فرآیند را در بالاترین سطح خود عرضه می کند .

موضوع دیگری که در عکاسی همایش ها می بایست به آن توجه کرد ، بحث استفاده صحیح از کاربردهای یک دوربین عکاسی است. هر چقدر هم دوربین پیشرفته باشد و ابزارهای کارآمدی برای تهیه عکس در آن نهفته باشد باز هم به عکاسی خلاق ، ماهر و توانمند نیاز است که این موضوع به خاطر اولویت بالای آن با دقت زیادی در موسسه طلوع فیلم دیده شده است .

 

اصلاح عکس بعد از عکاسی

عکاسی همایش سمینار و کنگره

ویرایش عکس ها برای تهیه یک لوح فشرده با کیفیت بالا جزء دیگر مواردی است که موسسه طلوع فیلم اهمیت آن را درک کرده و در این خصوص برای جلب رضایت مشتری از به روز ترین امکانات و خلاق ترین افراد استفاده می نماید . از طرفی برخی برگزارکنندگان تمایل دارند که عکس ها در کمترین زمان ممکن برای استفاده در فضای مجازی مورد بهره برداری قرار گیرند که البته این موسسه از جنبه تبلیغاتی آن به خوبی آگاه بوده و این توانایی را دارد که قبل از به اتمام رسیدن همایش مورد نظر عکس های آن را با کیفیت بالا در وب سایت مورد نظر ذخیره نماید.

 

بهترینها را برای شما خلق می کنیم و بهترین اوقات را برای شما آرزومندیم .

منبع: عکاسی همایش سمینار و کنگره

ساخت موزیک ویدیو

ساخت موزیک ویدیو

موزیک ویدیو یک فیلم کوتاه یا ویدیویی است که در بر گیرنده کامل یک قطعه موسیقی است . در حال حاضر موزیک ویدیو ها بیشتر جنبه تجاری داشته و صاحب اثر به منظور افزایش فروش آهنگ ضبط شده از آن استفاده می کند .

برای ساخت موزیک ویدئو از سبک های مختلف و تکنیک های متفاوت فیلم سازی استفاده می شود که شامل انیمیشن ، فیلمبرداری از نمایش زنده ، فیلم مستند و … می باشد . قطعاً ساخت موارد مذکور نیازمند بودجه است به طوریکه کمپانی های بزرگ هزینه بالایی حتی برای ساده ترین کلیپ ها خرج می کنند اما شما به سادگی و با هزینه کمتری نیز می توانید این کار را انجام دهید. و این را در نظر داشته باشید که هر چقدر با برنامه ریزی دقیق تر حرکت کنید ، سریعتر و با کیفیت بهتر این کار را انجام خواهید داد .

موسسه طلوع فیلم با تجربه بالا و نیروهای متخصص در این زمینه می تواند خواسته های شما را با هزینه ای مناسب و کیفیتی برتر محقق کند .

این موسسه برای ساخت موزیک ویدیو به نکات کلیدی و حائز اهمیتی توجه می کند که به شرح زیر عنوان میگردد :

  • ایده

واجب است قبل از ورود به فرآیند ساخت موزیک ویدیو از ایده و طرحی مناسب برای ساخت آن برخودار باشیم زیرا در غیر این صورت تمامی زحمات بی نتیجه مانده و مخاطب نیز تاثیر لازم را از آن دریافت نخواهد کرد . لذا موسسه طلوع فیلم با در اختیار داشتن نویسندگان داستانی (در حد فیلم های بلند سینمایی) می تواند ایده و طرح های ماندگاری را در موزیک ویدئو شما ثبت نماید .

موزیک ویدیو

  • ساخت

برای ساخت موزیک ویدئو بغیر از ایده پرداز نیازمند کارگردان ، فیلمبردار ، هنرپیشه ، نورپرداز ، گریم و … می باشیم که هم مدیریت این گروه مهم است و هم وسایل و ابزاری که برای این کار انتخاب می شود باید از درجه کیفیت بالایی برخوردار باشد . در این قسمت نیز موسسه طلوع فیلم با هماهنگی دقیق بین عوامل تولید و انتخاب بهترین ابزار و وسایل مورد نیاز ، می تواند برداشت های عالی و خاطره انگیزی از موزیک ویدئو شما ثبت نماید .

  • لوکیشن

باید خاطر نشان کرد که دکوپاژ یا نحوه قرار گرفتن دوربین و نورپردازی کاری است که دقت بالای آن شرح صحنه را برای مخاطب آسان می کند تا افراد راحت تر متوجه شوند که منظور شما از آن صحنه چیست . پس در نتیجه صحنه ها و پلان ها و ارتباط موضوعی آنها با موزیک چیزی است که می تواند محتوای کلیپ و اهداف آن را با تاثیر بسزایی بر مخاطب عرضه کند . فرآیند انتخاب لوکیشن و صحنه پردازی افراد متخصص در این زمینه و در موسسه طلوع فیلم به قدری جذابیت داشته که کمپانی های بزرگ تبلیغاتی از آن استقبال نمودند . شایان ذکر است که ایده طراحی لوکیشن از گونه مواردی است که موسسه طلوع فیلم آن را به خوبی احیا می کند .

  • تدوین

برداشت های شما ممکن است عالی باشند اما فقط از طریق تدوین درست تبدیل به موزیک ویدئو عالی می شوند . احساس و ریتم حرکت در موزیک ویدیو جزء مواردی است که یک تدوین گر با تجربه به خوبی آن را می شناسد و با قضاوتی درست محل استفاده هر کدام از افکت های ویدئویی را در جایگاه مناسبی قرار می دهد . این کار را بر عهده تدوین گران موسسه طلوع فیلم قرار دهید که با تدوین چندین پروژه های تبلیغاتی و موزیک ویدئو ها حس خاص و ظریفی را به افکت های موزیک ویدئو شما می دهند .

در پایان باید خاطر نشان کرد که ساخت موزیک ویدیو تنها به موارد فوق بسنده نمی کند و عوامل فنی و مدیریتی دیگری نیز در ساخت آن دخیل هستند که تیم تخصصی موسسه طلوع فیلم به خوبی با آن آشنا هستند .

منبع: ساخت موزیک ویدیو

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی

فیلم صنعتی یک فیلم ویدیویی است که در آن می توان مراحل مختلف تولید یک محصول یا ارائه‌ی یک خدمت را نشان داد. یک مستندساز صنعتی می بایست به مواردی توجه کند که سیر تکمیلی از شکل‌گیری یک شرکت یا موسسه یا کارخانه  را به صورت واضح و موثر بیان کند .

دیدن یک مستند صنعتی برای مشتریان زمانی جذابیت دارد که در آن به موارد اساسی همچون

  1. چگونگی شکل گیری فرآیند خط تولید
  2. نظارت و کنترل کیفی محصولات
  3. استفاده از نیروی کار متخصص
  4. چگونگی چیدمان محیط اداری
  5. توضیحاتی در خصوص بخش‌های مختلف شرکت
  6. مراحل توزیع و چگونگی فرآیند بازاریابی
  7. نحوه برخورد با مشتریان
  8. همچنین مزایای رقابتی شرکت یا کارخانه

به نمایش درآید که تمامی موارد مذکور به صورت نکاتی مهم در دستور کار مستندسازان صنعتی موسسه طلوع فیلم قرار دارد.

البته این را باید در نظر داشت که تیزر صنعتی تنها شامل خط تولید محصول نمی شود زیرا تماشای یک تیزر صنعتی خوب همانند این است که انگار مشتریان و مخاطب در حال بازدید از شرکت یا کارخانه هستند . فیلمسازان موسسه طلوع فیلم در صدد ساخت تیزر صنعتی هستند که فقط کاربرد تصویری نداشته باشد بلکه طوری طرح ریزی شود که بتوان آن را به صورت صوتی از رادیو نیز پخش نمود . شایان ذکر است موسسه طلوع فیلم برای جذابیت بیشتر مستند صنعتی شما از متخصصین و افراد توانمند در زمینه های فیلمسازی ، صدابرداری ، نورپردازی ، افکت گذاری ، صداگذاری ، مونتاژ و … استفاده می کند .

ساخت فیلم صنعتی

هدف از ساخت فیلم صنعتی

هر شرکت ، کارخانه و یا موسسه دارای یکسری از مزایایی است که آن را در برابر سایر رقباء برتر نگه می دارد و مستندساز صنعتی توانمند به طور قطع این موضوع را در نظر داشته و با استفاده از مهارت و تجربه های فیلمسازی اش از آن بعنوان مکملی برای بازاریابی استفاده می نماید .

شما با ساخت فیلم صنعتی به مشتریان و مخاطب خود نشان می دهید :

  • چگونه یک کالا یا خدمات را تولید و آن را ارئه می کنید
  • با نشان دادن توانایی ها و مهارت های خود ، اعتماد مشتریان و همکاران تجاری را جلب می کنید
  • با نمایش درآوردن یک فیلم صنعتی مناسب ، احساسات عاطفی مشتریان نیز نسبت به محصول شما تغییر می کند
  • اعتبارات ، جوایز و چشم اندازهای یک شرکت در فیلم صنعتی به تفصیل بیان می شود
  • فیلم صنعتی را می توان در همایش ها و نمایشگاهها نیز به نمایش گذاشت

 

موسسه طلوع فیلم جهت برنامه ریزی در کارها و هماهنگی هر چه بهتر بین اعضا قبل از انجام هر گونه فعالیت ، سناریویی مرتبط با مستند صنعتی مورد نظر طرح کرده و با بهره گیری از امکانات و ابزارهای پیشرفته و تولید یک فیلم صنعتی قوی ، اعتبار مشتریان خود را افزایش می دهد .

ساخت تیزر تبلیغاتی

اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می­دهیم.

 

تیزر تبلیغاتی

بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت . امروزه تبلیغات جزء ابزارهایی به شما می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات فعالیت می کند . باید در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان روشی صحیح و مناسب را انتخاب نمود تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد .  

مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات  حس کنجکاوی خواهند داشت . آنها برای اینکه بخواهند کالاها و خدماتی را مصرف کنند ، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود ؟  در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین انتقال دهد . موسسه طلوع فیلم با انتخاب فیلمنامه و بازیگران مناسب و همچنین با پیشرفته ترین ابزارهای تولید و مونتاژ ، تیزر تبلیغاتی خود را در سه مرحله پیش تولید ، تولید و مونتاژ با دقت بالا و با استراتژی قابل قبولی اتخاذ می نماید .

 

سبک های مختلف تبلیغات

شایان ذکر است که تیزرهای تبلیغاتی از جنبه های متفاوتی برخوردار هستند که سبک و نوع تبلیغات را مشخص می کنند. مهمترین موضوع در این قسمت این است که چه نوع سبک و قالبی برای تبلیغ یک محصول انتخاب شود که از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار باشد . این وظیفه را باید به یک فیلمساز تبلیغاتی باتجربه سپرد که با استفاده از قالب های داستانی، نمایشی ، طنز و … بهترین گزینه را برای تبلیغ یک محصول شناسایی نماید و با آزمایش آن در نمونه ای کوچک مخاطبان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد . موسسه طلوع فیلم با دراختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ایده پردازی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و همچنین با استفاده از جنبه های زیبایی شناسی و انتخاب قالبی مناسب برای کار ، انتظار کارفرما را به بهترین شکل ممکن محقق می سازد .

ساخت تیزر تبلیغاتی

به طور خلاصه ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب را می توان به صورت زیر توصیف کرد

  • ایده های مفهومی
  • سناریو خلاق و حرفه ای
  • جذابیت سمعی و بصری
  • و از همه مهمتر سرعت بالا در انتقال پیام 

 

اهمیت ساخت تیزر در معرفی محصول

همانطور که می دانیم امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و برندهایی در این بازارها موفق می شوند که بتوانند محصولات خود را با بیشترین تاثیرگذاری بر روی مخاطب معرفی کنند . در این قسمت می بایست به ویژگی های کلیدی محصول اشاره شود ، عاملی که باعث جذب مشتریان می گردد . ویژگی های کلیدی یک محصول می تواند از فیلترهایی که مخاطب برای آن محصول در نظر گرفته است عبور نماید لذا موسسه طلوع فیلم با سابقه ای درخشان در عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی به درستی می داند که چگونه نکات یا ویژگی های کلیدی یک محصول را به نمایش درآورد تا از طریق آن یک مدل ذهنی مناسب برای مخاطب ایجاد کند . البته این موسسه این موضوع را هم در نظر گرفته که تولیدکننده و کارفرما با هزینه ای مناسب به اهدافش دست یابد زیرا یکی از اهداف مهم موسسه طلوع فیلم همکاری بلند مدت با یک شرکت یا کارخانه است ، بر همین اساس تمام نکات اعم از کمی و کیفی را با یک برنامه ریزی دقیق تحت نظر دارد .

 

موسسه طلوع فیلم معتقد است تیزر تبلیغاتی سلیقه ای نیست و باید بر اساس نیاز مخاطب و بازار تهیه شود 

فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

برگزاری همایش و سمینارهای علمی تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری و  کاوشگری جامعه علمی است که برای کسب معلومات و اطلاع ازیافته های جدید در عرصه علم و دانش قدم برمی دارد . علاوه بر آن، برگزاری همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و محققین و علم آموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می نماید. موسسه طلوع فیلم با برنامه ریزی جامع سعی بر آن دارد تا بخشی از مشکلات فراروی برگزارکنندگان محترم را حل کرده و در برگزاری همایش مورد نظر پر بار و مفید واقع شود.

 

نکته مثبت فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

یکی از مهم ترین قسمت های برگزاری یک همایش و یا سمینار، ثبت لحظات ، اتفاقات و فیلمبرداری از آن است چراکه این ثبت لحظه ها می تواند به عنوان یک نتیجه برای سایر افرادی که قادر به حضور در همایش نبوده اند مورد استفاده قرار بگیرد و حتی جنبه ی درآمدی برای برگزارکننده نیز داشته باشد. اگر همایشی در بالاترین سطح کیفیتی برگزار  گردد  ولی خروجی آن جذاب و قابلیت ارائه شدن را نداشته باشد این امر موجب می شود آن همایش امتیاز مثبتی برای شخص برگزار کننده نداشته باشد پس قبل از اینکه به فکر برگزاری همایش باشیم ، باید به دنبال یک تیم قوی برای فیلمبرداری از آن باشیم .

موسسه طلوع فیلم با یک گروه متخصص و تیم فیلمبرداری مجرب توانسته است رزومه ی مناسبی  در حوزه ی فیلمبرداری از همایش ها ، سمینارها ، نشست ها و …  را برای خود فراهم کند و با یک تعرفه قیمتی مناسب نیاز و خواسته ی برگزار کنندگان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ مالی به صورت دو سویه و با رضایت کامل آنها برآورده نماید .

فیلمبرداری سمینار

هزینه فیلمبرداری همایش ، سمینار و کنگره

نحوه تامین منابع مالی از مهمترین موضوعات برگزاری یک همایش است. هر یک از برگزار کنندگان تمایل دارند دستورالعمل های مالی و اعتباری خود را که بخشی از هزینه های همایش را تامین می کند با حداکثر صرفه جویی همراه کرده و با یک خروجی قوی فرآیند موفقیت آمیزی را تجربه نمایند . شایان ذکر است برای رسیدن به چنین اهدافی می بایست تدابیر لازم را در جهت نگاهی تخصصی که مستلزم تیم مجرب و حرفه ای می باشد ، اتخاذ کرد .

فیلمبرداری از همایش، کنگره ها و گردهمایی ها کار پیچیده ای ست و موسسه طلوع فیلم هرگز به این دید که فقط قرار دادن چند دوربین در سالن بسنده نماید ، نبوده و تمام اهداف آن ارائه خدمات مناسب با خاطره ای خوشایند در ذهن مشتریان و حاضرین در همایش است .

فیلمبرداری از همایش – سمپوزیوم –  کنفرانس – هم اندیشی ( سمینار) تخصص ماست . این موسسه برای متفاوت بودن نشست های شما در هر زمان و هر مکان ، بغیر از استفاده از نیروهای متخصص ؛ از ملزوماتی مانند : دروبین های پیشرفته ، باکس های مونتاژ حرفه ای ، پهبادهای تصویربرداری هوایی ، استودیو ضبط صدا و موسیقی و مواردی در این خصوص بهرمند بوده و با تجربه کردن چندین همایش ، سمینار و …  توانسته پیشینه درخشانی در این عرصه از خود بجای بگذارد .

وصول تقاضای برگزارکنندگان همایش به صورت یک طرح ارزشی ، افتخار موسسه طلوع فیلم می باشد .

منبع: فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره