موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم؟

1. یک هدف تعیین کنید
امیدوارید با این ویدئو به چه نتیجه ای برسید: بازبینی کلیک؟ تبدیل می شود؟ آگاهی از برند؟ این روی سایر تصمیمات شما تأثیر می گذارد. اگر هدف شما تبدیل است ، تمرکز شما باید بر روی برجسته کردن یک دعوت به عمل قوی باشد ، چیزی که بینندگان نمی توانند از آن دور شوند. اگر هدف از طریق کلیک است ، تا آنجا که ممکن است حس کنجکاوی ایجاد کنید. و اگر این آگاهی از مارک تجاری است ، بر روی یک دید خلاقانه به یاد ماندنی یا محرک مکالمه تمرکز کنید که مدتها پس از پایان ویدیو بینندگان می ماند

2. یک سبک را انتخاب کنید
براساس هدفی که تعیین کرده اید ، در مورد سبک ویدیویی مناسب تصمیم بگیرید. طرح زنده می تواند برای یک تبلیغ اجتماعی خوب کار کند. حرکت گرافیکی می تواند در انتقال بصری جزئیات بسیار دشوار باشد که در غیر این صورت درک آن دشوار است. ممکن است شما برای تبلیغ گزارش جدید این مسیر را انتخاب کنید. متن تنظیم شده روی موسیقی می تواند احساسات شما را جلب کند در حالی که جزئیات کافی برای تشویق کلیک ها را نگه دارید.
Event Advertising: 92 Examples To Inspire You

3. اسکریپت آن و استوری بورد آن
این مرحله به ویژه برای یک ویدیوی تبلیغاتی به منظور مقابله با چالش کوتاه ، توصیفی و جلب توجه همزمان بسیار مهم است. هر ثانیه حساب می شود ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که یک برنامه محکم برای استفاده حداکثر از محدودیت توجه بینندگان خود دارید. به دلیل تأکیدشان بر احساسات ، ویدئوهای تبلیغاتی در مقایسه با انواع دیگر ویدیوها ، آزادی عمل خلاقانه ای را به همراه دارند. تمرکز خود را بر روی جلب توجه در پنج ثانیه اول فیلم بگذارید و اطلاعات مهم را از قبل بارگیری کنید (مانند تاریخ و زمان ، در صورت تبلیغ یک رویداد). برای انتقال فوری اطلاعات از تصاویر استفاده کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد روند برنامه ریزی پیش از تولید ، به راهنمای تولید ما مراجعه کنید.

نکته حرفه ای: از ابزار رایگان تایمر اسکریپت ویدیویی ما استفاده کنید تا بفهمید فیلم شما بر اساس اسکریپت شما چه مدت طول می کشد.

4. آن را تولید کنید
صرف نظر از میزان بودجه و تجربه شما ، زمانی را اختصاص دهید و برای ساختن آن خدمه ای را جمع کنید. حتماً نسخه نهایی ویدئوی خود را برای هر کانالی که قصد استفاده از آن را دارید صادر کنید. (به عنوان مثال ویدیوها برای هر کانال اجتماعی باید متفاوت قالب بندی شوند و قالب دیگری برای یک وب سایت یا ایمیل لازم است.)

انواع تیزر تبلیغاتی کدام اند؟

اصطلاحات تیزر تبلیغاتی، معمولا بین اشخاص متخصص در این حوزه استفاده می شود. در زیر چند نمونه از آن ها را شرح می دهیم:

تیزر رئال

تیزر رئال، به تیزری گفته می شود که به صورت واقعی جلوه کند. این واقعی بودن را به وسیله فیلمبرداری انجام می دهند. در ابتدا، سناریو نوشته می شود، سپس گروه فیلمبرداری، در محل حاضر شده و شروع به فیلمبرداری از محصولات می کنند، سپس این راش های خام به دست تدوینگر می رسد، و تدوینگر با ادیت این راش ها و انجام یک سری اعمال، تیزر را تحویل می دهد.

تیزر موشن گرافیک

در تیزر موشن گرافیک، فیلمبرداری به صورت با دوربین واقعی صورت نمی گیرد، بلکه همه چیز کاملا مجازی می باشد. این نوع تیزر ها با استفاهاز نرم افزارهای ساخت تیزر طراحی و تولید می شوند، به عبارتی دوربین واقعی در اینجا هیچ نقشی ندارد و کل تیزر با دوربین مجازی داخل نرم افزار ساخته می شود.

تیزر تلفیقی

تیزر تلفیقی، ترکیبی از تیزر رئال و موشن گرافیک می باشد. در این نوع از تیزرها، قسمتی از کلیپ به صورت فیلمبرداری و رئال بوده و قسمت دیگر با نرم افزار های گرافیکی ساخته می شود.

بخشی از این مطلب از سایت طلوع فیلم گرفته شده است، از مطلبی با عنوان تیزر تبلیغاتی چیست؟ : کلیک کنید