موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

بخش دوم هدف از تبلیغات

هدف از تبلیغات بخش دوم

 

4) برتری خود و قابل اعتماد بودن خود را ثابت کنید

این کافی نیست که بگویید قادر به ارضای نیاز مصرف کننده هستید، باید گفته ی خود را به اثبات برسانید. شما میخواهید که خواننده، پول سخت به دست آمده خود را به دلیل کالا یا خدمات شما به مخاطره بیفکند. میخواهید که او کالای شما را بخرد یا از خدمات شما استفاده کند نه از رقبای شما. چگونه برتری خود را به نمایش درخواهید آورد؟ چگونه او را وا می دارد که حرفتان را باور کند؟

در اینجا چند روش به اثبات رسیده برای متقاعد ساختن خوانندگان را در اختیارتان می گذاریم:

  • درباره مزایای کالای خود و یا خدمات خود صحبت کنید( از فهرست ویژگی ها/مزایا، به عنوان منابع بحث خود استفاده نمایید.) با نشان دادن مزایایی که به دنبال خرید کالا به خواننده تعلق خواهد گرفت، دلایل کافی را برای خرید در اختیار او بگذارید.
  • از شاهد و گواه کمک بگیرید. در اینجا سایر افرادی که کالای مورد نطر خریده اند، از مصرف آن رضایت دارند، با زبان خود به تحسین و تمجید از آن می پردازند. این روش بسیار موثرتر از تحسین تولید کننده از کالای خویش است.
  • محصول خود را با کالای رقیب مقایسه کنید و نشان دهید که محصول شما برتر است.
  • اگر برای اثبات برتری کالای خود به مطالعه و بررسی پرداخته اید، در متن خود به آن اشاره کنید و یک نسخه رایگان از فتوکپی پژوهش خود را برای خوانندگان علاقه مند بفرستید.
  • نشان دهید که شرکت شما قابل اعتماد است و در این زمینه از جای پای محکمی برخوردار است. درباره تعداد کارمندان خود، توزیع کنندگان خود، فروش سالیانه، میزان رشد و سال های خدمت خود در این تجارت با خوننده صحبت کنید.

 

5) از خوانندگان بخواهید که اقدام به سفارش کالا کنند 

آخرین مرحله ی یک متن تبلیغاتی باید خواننده را به عمل وادارد.

اگر محصول از طریق پست به فروش می رسد، از مخاطب بخواهید که سفارش خود را برای شما پست کند و اگربه صورت خرده فروشی است، از خواننده بخواهید که آگهی را با خود به فروشگاه شما بیاورد.

اگر آگهی شما به فروش مستقیم کالا نمیپردازد، پس یک راه دیگر به مخاطب پیشنهاد کنید. برای مثال ، می توانید یک بروشور رایگان و یا نمونه ی کالا را برای مخاطب بفرستید و از او بخواهید که حتی اکر در حال حاضر نیازی به محصول شما ندارد، برای مصرف آینده ی خود، نگاهی به بروشور شما بیندازد. 

انجام دادن کار را برای خواننده آسان سازید. نام شرکت، نشانی و شماره تلفن شرکت باید در هر یک از نوشته های تبلیغاتی شما ذکر شود.

اگر نسخه ای برای یک هتل و یا مرکز گردشگری می نویسید، دستور های ساه ای برای رسیدن به نقطه ی مورد نطر را به آگهی خود اضافه کنید و نقشه دقیقی از منطقه را در اختیار خواننده بگذارید.

اگر از خواننده می خواهید که سفارش خود را برای شما بنویسد، برای سهولت جریان، یک کوپن سفارشی را همراه نامه ی خود بفرستید.

اگر انتظار دارید که خواننده از طریق تلفن با شما تماس بگیرد، شماره ی تلفن رایگان خود را با حروف درشت بنویسید.

پاسخگویی مخاطب خود انگیزه ای ببخشید تا همین حالا با شما تماس بگیرد، انگیزه هایی مانند یک کوپن تخفیف، یک حراج کوتاه مدت، تخفیفی برای 1000 نفر اولی که این کالا را سفارش می دهند. از واکنش سریع مخاطبان خود وحشتی نداشته باشید، خواننده را وادار به سفارش دادن کنید. آن هم، سفارش خیلی خیلی فوری.

هدف از تبلیغات بخش دوم2

 

خاصیت منحصربه فرد کالای فروشی

روسر ریوز( Rosser Reeves) نویسنده کتاب واقعیت تبلیغات، این اصطلاح را رواج داد تا مزایای اصلی محصول شما را نسبت به محصول شرکت های رقیب توصیف کند این حکم اظهار می دارد: اگر محصول شما از سابر محصولات متفاوت نیست و اگر نسبت به سایر کالای های مشابه برتر نیست ، پس دلیلی وجود ندارد که مصرف کننده کالای شما را به سایر کالاها ترجیح دهد. پس کالای شما باید از خصوصیات منحصربه فردی بهره مند باشد، یک مزیت اساسی که به سایر کالاهای مشابه تعلق نمیگیرد.

روزی هرب آهرند ( Herb Ahrend )، موسس مجمع آهرند گفت: « یک نوسنده تبلیغات ناگزیر از خلق ارزشی قابل درک است. او باید از خودش بپرسد که طبیعت این محصول چیست؟ چه نکته ای آن را از سایر محصولات متمایز می سازد؟ و اگر متمایز نیست، به چه نکته ای می توان تاکید کرد که کالاهای مشابه فاقد آن هستند؟» خصوصیت منحصربه فرد کالا، همان مزیت اصلی است که در عنوان مطرح می شود  و همان «سوژه» آگهی و یا تبلیغ پستی است. این مزیت باید منحصر به فرد و از نظر مخاطب، حائز اهمیت باشد.

یک موقعیت مطلوب از دید نویسنده تبلیغات، طراحی یک آگهی برای محصولی است که به طور حتم نسبت به سایر کالاهای مشابه خود برتری دارد. اما این موقعیت به ندرت ایجاد می شود. معمولا کالای شما از محصولات رقیب چندان متفاوت نیست ( و در پاره ای موارد، بهتر است). در این صورت آهرند اعتماد دارد که در جستجوی مزیتی که مورد توجه رقبای شما قرار نگرفته است، برآیید و به آن تاکید کنید.

 

مالکولم مک دوگال ( Malkolm MacDougall) رئیس پیشین و سرپرست تولید از اِس اِس سی اند بی اظهار می دارد که چهار روش برای تبلیغ کالایی که مشابه کالای دیگر در بازار است وجود دارد، بدین شرح : 

  • کمترین تفاوت را شاخ و برگ دهید و بزرگ کنید

زمانی یک نویسنده تبلیغات از یک کارخانه ی نوشابه سازی دیدن کرد به این امید که در آن جا چیزی بیابد که محصول نوشابه ی کارخانه را از سایر محصولات متمایز سازد و در نهایت مسرت دریافت که شیشه های نوشابه مانند شیشه های شیر در بخار شستشو داده می شوند تا جرم ها کشته شوند. اگرچه انواع شیشه های نوشابه به همین ترتیب شستشو می شوند، اما هیچ کارخانه ای این نکته را تاکید نکرده بود، پس نویسنده آگهی خود را با تاکید بر این نکته به نگارش درآورد و بدین ترتیب خاصیت منحصربه فرد محصول خلق شده را ارائه کرد.

فهرست ویژگی ها و مزایای محصول خود را بررسی کنید. سپس به آگهی های شرکت های رقیب نگاهی بیاندازید و دقت کنید که آیا آن ها مزیت پر اهمیتی را نادیده گرفته اند؟ مزیتی که شما می توانید به عنوان خاصیت منحصربه فرد محصول روی آن تاکید کنید و کالای خود را از کالای مشابه متمایز سازید.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

هدف از تبلیغاتی، بخش اول

هدف از تبلیغات چیست ؟
(بخش اول)

 

هدف از تبلیغات، فروش کالاست . این گفته ی ریموند رابیکام از شرکت یانگ اند رابیکام است : تبلیغات ، دلیل قابل ذکر دیگری ندارد .

 

برای یک نویسنده ی تبلیغات تازه کار ، این خود قلمرویی نو است . اگر در زمینه های دیگر نگارش ( مقاله ی روزنامه ها ، گزارش ، اخبار ، داستان ، مقاله های فنی ) به کار اشتغال داشته اید ، به خوبی آگاه هستید که چگونه با کلمه ها به گونه ی واضح و روشن مقصود خود را بیان کنید . می دانید که چه کلمه هایی قدرت اطلاع رسانی بیشتری دارند و یا چه کلمه هایی بسیار سرگرم کننده هستند . اما اکنون با قلمرویی تازه روبرو هستید : نوشتن کلمه هایی که خواننده را برای خرید کالای شما متقاعد سازند .

این ویژگی ، بسیاری از نویسندگان را دچار تردید و تزلزل می سازد . شما ناگزیر به انتخاب روش خود از میان انبود روش های متعدد هستید و اگر در این راه تجربه ی کافی را کسب نکرده باشید ، دچار سردرگمی و تزلزل می شوید .

برای مثال ، آیا بهتر است متنی کوتاه بنویسید یا مفصل و طولانی ؟ ( اگر متنی طولانی بنویسید آیا مردم رغبتی به خواندن آن خواهند داشت ؟ آیا حقیقت دارد که افراد به خواندن بیش از چند پاراگراف کوتاه رغبتی نشان نمی دهند؟) آیا به ترفند های خاص و الگو های تحریک کننده برای جلب توجه افراد نیازمندند؟ و یا باید تنها به ذکر خصوصیات کالای مورد نظرتان اکتفا کنید؟ اگر کالای شما مزیت جزئی نسبت به سایر کالاهای مشابه دارد، آیا باید بر این مزیت قویا تاکید کنید؟ یا اینکه باید بر روی مزایای کلی استفاده از کالا تمرکز داشته باشید؟  راستی اگر تفاوتی میان کالای شما و کالای شرکت های رقیب وجود نداشته باشد، چه می کنید؟ چگونه درخواهید یافت که نوشته شما به اندازه کافی موثر بوده است؟

 

و اگر چندین فکر مختلف درباره نوشتن آگهی واحدی در ذهن بپرورانید، چگونه بهترین را انتخاب خواهید کرد؟ بیایید پاسخ این پرسش را دریابیم: 

 

خصوصیات و مزایا

نخستین قدم در نوشتن یک آگهی پرفروش، پرداختن به مزایای آن کالاست، نه خصوصیات آن. خصوصیات یک کالا یا خدمت، واقعیتی را درباره آن توصیف میکند، اما مزیت آن امتیازی است که به مصرف کننده تعلق می گیرد و نتیجه ی طبیعی خصوصیات مورد ذکر است. برای مثال، من کتابی درباره دستگاه واژه پرداز می نویسم. خصوصیت این دستگاه آن است که به من اجازه ویرایش و مرور مطالبی را که با تایپ الکترونیکی نوشته ام، می دهد و می توانم به راحتی جمله ای را حذف و یا کلمه ای را اضافه کنم، بی آن که به تایپ کل صفحه نیازی باشد.

مزیت این خصوصیت آن است که در وقت صرفه جویی می کنم و تولید خود را افزایش می دهم. در نتیجه پول بیشتری به دست می آورم.

مثال دیگر، دومین خصوصیت دستگاه واژه پرداز این است که کیبود قابل جدا شدن آن از طریق یک سیم مارپیچ به واحد اصلی مربوط است. مزیت آن در این نکته است که می توانیم کیبورد را در راحت ترین وضع ممکن برای تایپ کردن قرار دهم. یک شرکت آموزش فروشندگی، راحت ترین نشریه ای را با عنوان «چرا این فروشندگان قادر به فروش نیستند؟» به چاپ رسانده و در آن به 10 دلیل مختلف ناکامی یک فروشنده اشاره کرده است، از جمله ضعف فروشنده در نمایش مزایای کالا. این شرکت می گوید:

«مشتری فقط به دنبال کالا یا خدمت خاصی نیست، مگر آن که کاری برای او انجام دهد. با این حال بسیاری از فروشندگان تنها به معرفی خصوصیات یک کالا اکتفا می کنند، با این تصور که مخاطب با مزایای آن آشناست. فروشندگان باید با هنر تبدیل خصوصیات به مزایا آشنا باشند و سپس این هنر را با زبان مخاطب و متقاضی آینده به نمایش در آوردند.»

این جریان درباره نویسنده تبلیغات نیز صادق است. افراد تازه کار به جانب نوشتن خصوصیات یک کالا گرایش دارند. واقعیت ها،  ارقام و آمار در دست . افراد حرفه ای با مهارت این خصوصیات را به مزایایی برای مصرفه کننده مبدل می سازند. دلایلی که نشان می دهد چرا خواننده باید این کالا را بخرد.

نوشتن متن تبلیغاتی

 

در اینجا روش ساده ای را برای ارائه یک کالا به شما معرفی می کنیم:

یک ورقه کاغذ را به دو ستون تقسیم کنید. ستون سمت راست را به «خصوصیات» و ستون دیگر را به «مزایا» اختصاص دهید.

در ستون سمت راست تمامی ویژگی های کالا را بنویسید. پاره ای از آن ها را می توانید از میان مطالب ذخیره شده استخراج کنید. علاوه بر مطالب ذخیره شده می توانید با بررسی و آزمایش کالای مورد نیاز و یا از طریق مصاحبه با افرادی که به گونه ای با این کالا در ارتباط بوده اند _ مشتریان، فروشندگان، توزیع کنندگان و مهندسان سازنده آن_ سایر ویژگی های این کالا را کشف کنید و به مطالب ستون سمت راست خود بیافزایید. مطالب این ستون را بررسی نمایید و از خودتان بپرسید که «این ویژگی ها چه مزایایی برای مصرف کننده خواهند داشت؟ چگونه این ویژگی ها،  محصول را جالب تر، مفید تر لذت بخش تر و مقرون به صرفه تر خواهند ساخت؟»

پس از تکمیل این ستون،  به ستون دیگر بپردازید و تمامی منافعی را که این کالا برای مصرف کننده ارائه خواهد کرد ، به روی کاغذ بیاورید . این موارد همان نکته های با اهمیتی هستند که باید در متن شما گنجانده شوند . این تجربه را می توانید با محصولات خانگی معمولی آزمایش کنید . در زیر به جدولی که برای تبلیغ مدادی تدارک دیده ایم ، اشاره شده است . آیا می توانید چیزی به فهرست ما بیفزایید و یا راه موثرتری برای ارائه ی مزایای یک محصول معرفی کنید ؟

 

ویژگی ها و مزایای یک مداد

 

ویژگی ها مزایا
مداد یک سیلندر چوبی است که مغزی گرافیتی ( سرب سیاه ) را احاطه کرده است.هر اندازه که بخواهید می توانید آن را بتراشید و از نوشته ای ظریف و تمیز برخوردار باشید.
یک طرف آن مداد پاک کن است.با سرعت اشتباه های شما را پاک می کند.
پاک کن با نواری آهنی به مداد وصل شده است.مانع از جداشدن پاک کن از مداد می شود.
طول مداد هفت و یک دوم اینچ است.دوام زیادی دارد.
قطر آن یک چهارم اینچ است.شکل ظریف و باریک آن باعث می شود که به راحتی در دست نگه داشته شود.
مداد شماره ی 2مغز گرافیتی آن استحکام لازم را دارد و نرم و روان می نوسید.
زرد رنگ است.ظاهری جذاب ، با رنگی درخشان دارد.
در بسته های دوازده تایی به فروش می رسد.با توقفی کوتاه در مغازه می توانید برای ماه های طولانی ذخیره ی مداد خود را داشته باشید.
در جعبه های بزرگ به صورت عمده به فروش می رسد.مورد نیاز اداره ها و مدرسه هاست و با بهای ارزان تر خریده می شود.
ساخت آمریکاست .کیفیت عالی دارد.

  

اکنون فهرستی از مزایای مورد علاقه ی مشتری را جمع آوری کرده اید . زمان آن رسیده است که مهم ترین خصوصیت کالا را انتخاب کنید ، همان خصوصیتی که مضمون اصلی عنوان شما خواهد بود . پس از آن ، خصوصیات قابل ذکر را برگزینید و خصوصیات کم اهمیت تر را کنار بگذارید ، در عین خال ، باید این خصوصیات را به گونه ای منطقی سازمان بخشید . بیایید به دستور عمل پنج مرحله ای که در ادامه به نمایش در آمده است ، نگاهی بیندازیم . ترتیب منطقی این گام ها به شما کمک خوهد کرد تا مخاطب خود را از مرحله ی جلب علاقه به مرحله ی خرید کالا سوق دهید .

 

نکات بر انگیزنده

.
.
.

17 عنصر تبلیغات و کمپین تبلیغاتی در فیسبوک

17 عنصر تبلیغات و کمپین تبلیغاتی در فیسبوک بخش سوم

 

14 – پیش نمایش محصول

پیش نمایش محصولات یا عکس ها و فیلم های “پشت صحنه” راهی عالی برای قرار دادن چشم اندازهای شما در ذهن خریدار است. آنها فرایند فکر را برای خرید تسریع می کنند و به چشم اندازها کمک می کنند تا ببینند که اگر واقعاً چیزی از شما خریداری کنند ، چگونه خواهد بود. اگر چشم انداز در لبه است و از خرید یکی از محصولات خود مطمئن نیستید ، یک تیزر یا پیش نمایش می تواند آنها را از لبه نوک بزند. به عبارت ساده تر ، این اعصاب آنها را آرام می کند و به آنها اجازه می دهد ببینند پیشنهاد شما چقدر خوب است. Dollar Shave Club دقیقاً مانند مثال زیر از پیش نمایش محصولات به طور مرتب در تبلیغات فیس بوک خود استفاده می کند.

از چه وثیقه ای می توانید برای استفاده در کمپین تبلیغاتی بعدی فیسبوک خود ، یک عکس روستایی و با کیفیت استفاده کنید؟

  

15 – از چندین نسخه و تست اسپلیت استفاده کنید

شما شگفت زده شده اید که تفاوت های ظریف چقدر می تواند بر موفقیت یک تبلیغ در فیسبوک تأثیر بگذارد. درست مانند هر شکل از بازاریابی ، آزمایش و بهینه سازی هنگام اجرای کمپین فیس بوک بسیار مهم است. خواه نسخه ، تصویر ، تماس با شما یا هدفگذاری باشد ، می توانید اثربخشی تبلیغ خود را از طرق مختلف آزمایش کنید.
حتی اگر این دو تبلیغات با هم تفاوت ندارند ، نسخه اول با نرخ تبدیل 11.81 به پایان رسید ، در حالی که نسخه دوم فقط نرخ تبدیل 8.55٪ داشت. تنها پایین آمدن این آزمون این است که تعیین اینکه کدام عنصر باعث تغییر نرخ تبدیل شده است به دلیل تغییر چندین عنصر بسیار سخت است. برای یک آزمایش دقیق تر ، آزمایش یک عنصر در یک زمان ، منطقی تر خواهد بود ، بنابراین می توانید ترکیبی را انتخاب کنید که اثبات شده بهترین عملکرد را دارد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کمپین تبلیغاتی در فیسبوک ، آنها را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارید ، مرتباً عناصر کم فشار را به طور مرتب آزمایش و از بین ببرید.

می توانید عناصر طراحی مانند تصویر ، عنوان ، متن ، توضیحات و فراخوانی را به عمل بیاورید. یا می توانید عناصر هدفمندی مانند قرار دادن تبلیغات خود ، هدف قرار دادن مخاطبان ، جمعیتی ، جغرافیایی و متغیرهای دیگر را آزمایش کنید. تحقیقات آگهی فیسبوک نشان داده است که بیشتر شرکت ها فقط یک آگهی دارند ، اما بهترین مجریان صدها نفر هستند.

 

16 – استفاده از تبلیغات چرخ و فلک را در نظر بگیرید

تبلیغات چرخ فلک فیسبوک راهی جدید برای ارائه چندین تصویر و پیشنهادات در یک آگهی است. برای برخی از مشاغل (غالباً شرکتهای تجارت الکترونیکی) ثابت شده است که آنها 10 برابر بهتر از تبلیغات معمولی هستند. بنابراین اگر می خواهید یک تبلیغ تأثیرگذار ایجاد کنید ، ممکن است در نظر داشته باشید که تبلیغ چرخ و فلک فیسبوک را انتخاب کنید.

کلیک کنید >>>> عنصر مهم و آخر تبلیغات در فیسبوک را در این صفحه مطالعه نمایید

بخش دوم 17 عنصر تبلیغات در فیسبوک

بخش دوم 17 عنصر تبلیغات در فیسبوک

 

5- قوام برند را ایجاد کنید

تبلیغات فیس بوک شما باید یک پسوند طبیعی از برند شما باشد. اگر شخصی روی یک تبلیغ کلیک کند ، صفحه وب بعدی که می بیند مانند تبلیغ باید به نظر برسد ، احساس کند  بو و سلیقه خود را ایجاد کند. این همه باید با وب سایت شما و سایر مواد بازاریابی توزیع شده در تجارت شما سازگار باشد. نام تجاری شما عمدتا با نام ، لوگو و پیام های اصلی شما مرتبط است. اما بسیار بیشتر از این است. برند شما به مقادیر ، نگرشها ، نظرات و تجربیات مرتبط با تجارت شما گسترش می یابد. استفاده از رنگ های ثابت ، آرم ها ، پیام رسانی و سایر عناصر مارک در تبلیغات فیس بوک شما باعث افزایش اعتبار و اعتماد تقریباً سریع به چشم اندازهای شما می شود. در زیر یک مثال عالی از یک تبلیغ ثابت با نام تجاری از Zillow وجود دارد.

  • آیا تبلیغات فیسبوک شما به خوبی با استراتژی برند شما پیوند خورده و سازگاری ایجاد می کند؟
  • آیا در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟

  

 6 –  عناصر بصری خیره کننده

عناصر بصری تبلیغ شما احتمالاً مهمترین آنهاست. ویژوال ها توسط مغز 60،000 X سریعتر از متن پردازش می شوند که 90٪ از اطلاعات به مغز منتقل می شوند. از هر نوع تبلیغ خود استفاده کنید ، روی ترکیب عناصر بصری خیره کننده که توجه را به خود جلب می کند و کاربران را از آنچه باید ارائه دهید آگاه کنید. این مثال از Lumosity تصویری ساده اما کنجکاو را ارائه می دهد که بلافاصله چشمان شما را به خود جلب می کند ، نکته اصلی سادگی است. شما همچنین متوجه خواهید شد که آنها این مارک تصویر را متناسب با وب سایت خود و تجربه ای که شما در مورد محصولشان داشته اید ، نگه داشته اند.

در اینجا مثال عالی دیگری از یک تبلیغ بصری خیره کننده از Athos ، که عملکرد داخلی یک برنامه را نشان می دهد و مزایای جسمی آن را برای کاربر نشان می دهد. تفسیر بصری اعداد و گرافیکها فرمول اثبات شده ای است که می توان در یک چشم انداز ترسیم کرد.

عناصر بصری شما همچنین می تواند با قرار دادن چهره های واقعی به مشاغل شما (ترجیحاً کارمندان) راهی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان خود باشد. عناصر بصری این تبلیغ از Growth Geeks باعث می شود که این شرکت قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد.

اهمیت تصویری خیره کننده ، آنها می توانند تفاوت بین یک رقابت برنده و یک فلاپ باشند.

 

7 – از افراد و چهره ها استفاده کنید

چهره های انسانی یک قطعه قدرتمند از وثیقه بازاریابی است ، دقیقاً مانند آنچه که در مثال بالا Grow Geeks ذکر کردم. “وقتی چهره ای را می بینیم ، به طور خودکار باعث می شویم چیزی را احساس کنیم یا با آن شخص احساس همدردی کنیم … احساس می کنیم با هم ارتباط و درک داریم.” فراتر از آن ارتباط عاطفی ، چهره ها به افراد کمک می کند تا به شغل شما و پیشنهادی که در دسترس دارید ارتباط برقرار کنند. آنها به عنوان پلی بین عدم شناخت شما به هیچ وجه و اعتماد به شما با پولشان عمل می کنند. افراد و چهره های موجود در تبلیغات فیسبوک به ایجاد احساسات در زندگی کمک می کنند ، نقطه تمرکز را متمرکز می کنند و بینندگان را ترغیب می کنند تا از نگهبان خود رها شوند. 

  • از چه چهره هایی می توانید در آگهی بعدی Facebook خود استفاده کنید؟
  • شاید شما یک متخصص باشید و مشتریان آینده نگر آن را تشخیص دهند. یا شاید شما مایل هستید که چراغ را بر روی کارمندان خود یا یکی از قابل تشخیص ترین مشتریان خود بدرخشید؟

بخش دوم تبلیغات در فیسبوک

 

8 –  تصاویر با فضای پس زمینه و سادگی زیادی داشته باشید

فضای پس زمینه و نقشه های ساده رنگی به پیام های شما کمک می کند تا تصاویر تبلیغاتی شما ظاهر شوند. آنها بیننده ها را به مهمترین اطلاعات جلب می کنند و هرگونه درگیری یا حواس پرتی غیر ضروری را از بین می برند. بیشتر اوقات ، هرچه تصویر شما ساده تر باشد ، می تواند چشم انداز شما را جذاب تر کند. در زیر استفاده از یک تیتر دو رنگ در کنار تصویر اولیه از چهره انسان ترکیبی بسیار محبوب هنگام صحبت از فیس بوک است.

 

9 – از فیلم استفاده کنید

برآوردهای فعلی پیش بینی می کند که تبلیغات ویدیویی تا سال 2019 مسئولیت 55٪ از کل درآمد تبلیغات را بر عهده خواهد گرفت. و با توجه به محبوبیت روزافزون فیلم در سایر شبکه های اجتماعی مانند Vine ، Instagram و Snapchat جای تعجب ندارد.

حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی برای ایجاد کمپین هایی مانند اینها ندارید ، هر کسی می تواند یک ویدیو ایجاد کند. یکی دیگر از راه های بسیار مؤثر برای بهره برداری از فیلم در تبلیغات تبلیغات فیس بوک ، بهینه سازی تبلیغات خود برای “نمایش فیلم” است. با استفاده از این ویژگی ، Facebook به طور خودکار مخاطبان سفارشی از افرادی که ویدیوی شما را مشاهده کرده اند ایجاد می کند. سپس می توانید پیشنهادات دیگری را به آن دسته از افراد دوباره بدانید که آنها به مارک شما یا مشکلی که شما حل می کنید علاقه مند هستند.

 

10 – به مزایا یا نتایج ضربه بزنید

دقیقاً مانند یک صفحه فروش ، آگهی Facebook شما باید وعده نتیجه یا نتیجه ای را به چشم انداز شما بدهد. استفاده از مزایا ، ویژگی ها و نتایج مدت هاست که راهی مؤثر برای بازاریابی محصول یا خدمات ارائه شده است. بهترین تبلیغات فیس بوک با هوشمندانه هر سه مورد را به روشی ظریف و در عین حال قانع کننده تحویل می دهد. مثال زیر از Freeletics از هر سه این عنصر استفاده می کند…

  • ویژگی ها: تمرین های کوتاه مدت و موثر با شدت بالا 
  • مزایا: در مدت 12 هفته مناسب شوید

در مورد مزایا ، ویژگی ها و نتایج قبلاً در وب سایت خود به عنوان وثیقه بازاریابی فکر کنید. آنها ممکن است در هر مورد ، در مطالعات موردی ، توصیفات ، صفحات فروش باشند. 2 یا 3 مورد از اینها که قدرتمندترین پیام را بر اساس گزاره ارزش منحصر به فرد شما ارسال می کنند چیست؟ آنها را در تبلیغ خود بگنجانید.

  

11- اثبات اجتماعی را درگیر کنید

اگر مارک شما از قبل شناخته نشده است ، یا اگر در صنعتی کار می کنید که اعتماد به نفس برای تبدیل (مانند خدمات درمانی) ضروری باشد ، اثبات اجتماعی برای تبلیغ شما یک ضرورت است. کمتر از 40٪ مردم به تبلیغات اعتماد دارند ، در حالی که 92٪ به توصیه های افراد دیگر اعتماد دارند ، حتی اگر آنها را نمی شناسند. در اینجا مثالی از صنعت بهداشت ارائه شده است که در آن از نفوذ اجتماعی CNN به عنوان اثبات اجتماعی استفاده شده است.

یک مثال قانع کننده دیگر از E-Gmat ، جایی که آنها از یک شخص واقعی استفاده کرده اند و نتیجه واقعی آنها از استفاده از خدمات به عنوان اثبات اجتماعی است.

.

.

.

برای مطالعه ادامه این مقاله کلیک کنید

تبلیغات در فیسبوک

17 عنصر تبلیغات در فیسبوک

 

یک برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتالی ایجاد کنید که با این برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتال 72 صفحه ای رایگان (با الگوهای پشتیبانی) رشد ایجاد کند. بیش از 3 میلیون تبلیغ در فیس بوک وجود دارد که 90 درصد از بازاریان رسانه های اجتماعی از این بستر تبلیغاتی برای تقویت برند خود ، تولید پیشرو و رشد اقتصادی استفاده می کنند. جای تعجب نیست … فیس بوک پیچیده ترین فرصت تبلیغاتی را که تاکنون دیده ایم ارائه می دهد. فقط در استرالیا بیش از 15 میلیون کاربر فیس بوک وجود دارند ، که 62.5٪ از کل جمعیت است. و حتی اساسی ترین حساب های فیس بوک با چیزی مانند 40 امتیاز اطلاعات شخصی راه اندازی شده است. این به ذکر بی پایان داده های فعالیتی است که آنها ردیابی نمی کنید، مانند برنامه هایی که بارگیری می کنید ، فیلم هایی که تماشا می کنید و تبلیغاتی که با آنها درگیر هستید. تمام این اطلاعات در اختیار تبلیغ کنندگانی است که می توانند با هوشمندی مشتریانی را که ثابت شده در تبلیغاتشان تعامل دارند ، هدف قرار دهند و محصولات و خدمات خود را بخرند.

 

چگونه تبلیغات شما در این نبرد رو به رشد مورد توجه قرار می گیرد؟

علیرغم این فرصت های پیشرفته ی هدف گذاری ، اکثر تبلیغ کنندگان فیسبوک ROI منفی را تجربه می کنند. برای الهام گرفتن از 17 ابزار جاسوسی بهترین تبلیغات در فیس بوک دیدن کنید. این تقصیر شما نیست ، به شما گفته شد که همه چیز آسان خواهد بود. به شما گفته شد که تبلیغات فیس بوک مانند “ماهیگیری با دینامیت” است. اما به جای اینکه منفجر شوید فقط یک فاکتور بزرگ از فیس بوک دریافت کرده اید. اگر احساس می کنید چرخ های خود را می چرخید ، این مقاله میانبر را ارائه می دهد. پس از تحلیل صدها کمپین تبلیغاتی  مختلف در فیسبوک ، و ارائه صدها مورد دیگر برای مشتریان ، این لیست از عناصر موفقیت را جمع آوری کرده ایم. این 17 عنصر به موفقیت بهترین کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک کمک می کند و به شما در تنظیم استراتژی خود کمک می کند و شروع به ارائه ROI به تجارت خود می کنید. شما نمی توانید هرکدام از این عناصر را در تبلیغات خود بگنجانید ، اما اگر هدفی را برای انتخاب خود انتخاب کنید که از وضعیت شما احساس اطمینان بیشتری کند ، در این صورت در مسیر صحیح قرار خواهید گرفت. بیایید وارد آن شویم …

  

1 – در طراحی تبلیغ خود خریدار ایده آل خود را مورد توجه قرار دهید

با تعداد زیادی از کاربران فیس بوک ، هدف قرار دادن همه آنها غیرممکن است . در حقیقت ، هدف قرار دادن ضعیف یکی از اصلی ترین دلایلی است که کمپین های فیس بوک یک ROI منفی ارائه می دهند. ارزش واقعی تبلیغات فیس بوک در هدف قرار دادن مخاطب بسیار خاص با تبلیغ شما است که به احتمال زیاد از محصول یا خدمات شما سود می برد. شما می توانید این کار را با ایجاد personas خریدار منحصر به فرد و هدف قرار دادن نسخه تبلیغاتی خود به طور خاص برای آنها انجام دهید. نوع اطلاعاتی که شما باید هنگام مراجعه به آگهی های فیس بوک در personas خریدار خود داشته باشید.

اطلاعات دموگرافیک اساسی:

  • سن
  • مکان
  • جنس
  • وضعیت رابطه
  • سوابق تحصیلی
  • اندازه خانواده
  • شغل
  • درآمد

 

ترجیحات خرید:

  • چگونه آنها با مشاغل ارتباط برقرار می کنند؟
  • کجا می توانند به صورت آنلاین به جستجوی محصولات و خدمات بپردازند؟
  • آیا آنها ترجیح می دهند از طریق خرید آنلاین یا آفلاین اقدام کنند؟
  • در تماس یا از طریق فرم؟

 

چالش ها و اهداف:

  • آنها موفقیت را چگونه تعریف می کنند؟
  • چه موانعی برای رسیدن به آنجا دارند؟

 

نقاط درد:

  • چه چیزی آنها را در شب نگه می دارد؟
  • چگونه می توانید محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حلی برای این کار قرار دهید؟

تبلیغات در فیسبوک

در اینجا یک مثال تبلیغاتی در فیس بوک از Slack وجود دارد که به خوبی نقطه درد مشتری ایده آل آنها را شامل می شود.

در این مثال نکته درد این است که  وقت زیادی را برای نشستن در جلسات تلف کنید. راه حل Slack یک نرم افزار ارتباطی همه در یک است. هرچه بهتر بتوانید مشکلی را که حل می کنید درک کنید و دقیقاً برای چه کسی این مشکل را حل می کنید ، بهتر می توانید کپی و تصاویر تبلیغاتی خود را برای برجسته کردن این واقعیت طراحی کنید. اگر چشم انداز خود را در تبلیغ شما ببیند از طریق آن کلیک می کند.

 

2 – با هدف گذاری پیشرفته به آن مرحله بروید

علاوه بر اینکه مشتریان ایده آل خود را در کپی و طراحی تبلیغاتی خود می گنجانید ، بهترین هدفها با هدفمند کردن مخاطبان پیشرفته ، یک قدم جلوتر می روند. میزان داده ای که فیس بوک در مورد کاربران خود دارد شگفت آور است ، و به عنوان یک تبلیغ کننده ، شما باید با مشخص کردن دقیقا چه کسی می خواهید تبلیغات شما توسط این افراد مشخص شود. مخاطبان سفارشی فیس بوک از این منظر واقعاً قدرتمند هستند. آنها به شما این امکان را می دهند تا تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که در گذشته با تجارت شما تعامل داشته اند و در حال حاضر سطح پایه اعتماد به شما دارند. میانگین کلیک به نرخ (CTR) برای تبلیغات مخاطب سفارشی فیسبوک 8٪ بیشتر از تبلیغات نمایش در کل است.

 با این حال بسیاری از ویژگی های مخاطبان سفارشی مورد استفاده تبلیغ کنندگان قرار نمی گیرد … حدود 85٪ از تبلیغات فیس بوک به جای یک مکان خاص توسط کشور هدف قرار می گیرند. و تنها 45٪ از تبلیغات از Targeting بهره می گیرند تا گروههایی که به آنها نشان داده شده است را محدودتر کند. برای استفاده بهتر از اهداف پیشرفته ، به شخصیتهای خریدار خود برگردید و از آنها استفاده کنید تا مخاطبان فوق العاده هدفمند را برای فعالیت بعدی خود ایجاد کنید. به عنوان مثال ، این تبلیغ از Bates Motel توسط A&E برای افرادی که هرگز برنامه تلویزیونی را تماشا نکرده اند ، معنی چندانی نخواهد داشت. اما به لطف هدفگذاری علاقه ، A&E می تواند اطمینان حاصل کند که فقط افرادی که از قبل علاقه مند به این نمایش هستند آگهی را مشاهده می کنند.

شما به راحتی می توانید مخاطبان مشتری را از لیست های مشتری یا زیرشاخه الکترونیکی ایجاد کنیدلیست riber نیز به سادگی یک CSV لیست خود را با اطلاعات مناسب مانند نام ، ایمیل ، شماره تلفن و غیره به دست آورید. سپس به مدیر مخاطبان در مدیر تبلیغات Facebook بروید و بر روی دکمه “ایجاد مخاطب” و سپس “مخاطب شخصی” کلیک کنید.

همچنین می توانید افرادی را انتخاب کنید که از وب سایت شما بازدید کرده اند یا در یکی از برنامه های شما فعال بوده اند. بدون شک ، بهترین کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک از تکنیک های پیشرفته هدفگذاری مانند مخاطبان سفارشی ، هدفگذاری علاقه و بازاریابی برای محدود کردن گروهی که تبلیغات آنها را مشاهده می کند استفاده می کند.

تبلیغات در فیسبوک

 

3 – تبلیغات خود را هدفمند انجام دهید

قبل از اینکه بدانید چه نوع تبلیغی را می خواهید ایجاد کنید ، کپی کنید و عناصر بصری را بگنجانید ، باید بدانید که هدف واقعی تبلیغ چیست. آیا می خواهید منجر شوید؟ کلیک می کند؟ صفحه لایک؟ ترافیک وب سایت؟ آگاهی از برند؟ طراحی و ارسال آگهی شما به آنچه شما می خواهید برای دستیابی به آن برسید ، بستگی دارد و بهترین تبلیغات ارائه شده در این وعده است. در این تبلیغ از NatureBox ، هدف آنها کسب لایک های بیشتر صفحه بود ، به همین دلیل دکمه “صفحه مانند” برجسته ترین است.

EE یک telco در انگلیس است ، در زیر می توانید تبلیغاتی را با هدف افزایش تبدیل مشاهده کنید. برای این کار آنها از تماس “اقدام به خرید” در حال حاضر با نسخه مخصوص معامله پشتیبانی کرده اند.

کلیک کنید تا ادامه این مطلب را مشاهده نمایید