موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

معرفی انجمن استاینبرگ

سلام و به انجمن استاینبرگ خوش آمدید! لطفا در نظر داشته باشید که این بخش یک فروم کاربر است ، که در آن کاربران یا مشتریان آینده اشتاینبرگ می توانند برای مشکلات یا سؤالات سایر کاربران پاسخی پیدا کنند.
اشتاینبرگ فناوری و بستر پشتیبانی از این انجمن را فراهم می کند اما لطفا در نظر داشته باشید که تعدیل توسط کارمندان استینبرگ در اوقات فراغت و آزاد آنها انجام می شود و اگر به حمایت فوری نیاز دارید یا نمی توانید آنچه را که در اینجا جستجو می کنید پیدا کنید ، لطفاً استفاده کنید. روشهای تماس با پشتیبانی رسمی اطلاعات موجود در حساب MySteinberg را پیدا خواهید کرد. سرگرم کننده در انجمن!
با ثبت نام و شرکت در بحث های انجمن ، شما موافقت می کنید که از این قوانین و مقررات پیروی کنید:

قواعد عمومی ، شرایط و ضوابط
(اگر تازه وارد این بخش هستید ، لطفا قبل از ارسال بخش زیر را بخوانید.)

از تابع جستجو استفاده کنید. این به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری درباره موضوعات خاص پیدا کنید. این احتمال وجود دارد که از قبل به سوال شما پاسخ داده شده باشد.
فقط یک ثبت نام برای هر شخص مجاز است. ایجاد چندین شناسه کاربر ممکن است باعث شود همه شناسه های موجود در ارتباط با کاربر به حالت تعلیق درآید.
هیچ مطلبی را که آگاهانه نادرست ، نادرست ، مضر ، تهدید آمیز ، آزار دهنده ، تهاجم به حریم شخصی شخص باشد ، یا به صورت غیر منطقی تمایل دارید ارسال نکنید.
مطالبی را نژادپرستانه ، توهین آمیز ، مبتذل ، نفرت انگیز ، مبهم ، جنسی گرایانه و یا در غیر این صورت قوانین آلمان را نقض نکنید.
مطالب دارای حق چاپ نباید ارسال شود مگر اینکه متعلق به شما باشد یا شما حق آن را دارید.
هیچ پیوندی به وب سایتهایی که دارای نرم افزار دزدان دریایی / ترک خورده / غیرقانونی یا موسیقی غیرقانونی و / یا بارگیری ویدیو هستند ، مجاز نیست.
همچنین ممکن است پیوندی به یک وب سایت در امضای شخصی خود (که در زیر هر پست وجود دارد) یا در صفحه نمایه کاربر خود درج کنید ، اما لطفاً اطمینان حاصل کنید که اینها مربوط به جامعه هستند. هرکسی که از این امکانات به عنوان دروازه ای برای تبلیغ چیزهایی استفاده می کند که "اسپم" به حساب می آیند (برای مثال تبلیغ یک وب سایت خرده فروشی که هیچ ارتباطی با موسیقی ندارد) توسط تیم تعدیل کننده اخطار داده می شود.
حروف های زنجیره ای ، طرح های هرمی و موارد مشابه صریحاً در همه تالارها ممنوع است.
شما شخصاً مسئول محتوای پیام های خود هستید ، و شما موافقت می کنید Steinberg Media Technologies GmbH و نمایندگان آنها را نسبت به هرگونه ادعایی مبنی بر انتقال پیام (های) خود جبران خسارت کرده و نگه دارید.
ما صحت ، کامل بودن یا سودمند بودن هر پیام را تضمین یا ضمانت نمی کنیم ، و مسئولیت محتوای هر پیام را نیز عهده دار نیستیم. پیام ها نظرات نویسنده پیام را بیان می کند ، نه لزوماً نظرات Steinberg Media Technologies GmbH.
اگرچه Forum Steinberg تمام پیامهای ارسال شده را نمی تواند بررسی کند و مسئولیت محتوای پیام های ارسال شده توسط اعضای انجمن را ندارد ، اما ما این حق را برای خود داریم که به هر دلیلی هر پیام را حذف کنیم.
شما بدینوسیله با موافقت با مجمع اشتاینبرگ که اطلاعاتی را که ما در مورد شما در اختیارتان قرار می دهیم ، در صورت شکایت یا اقدام قانونی ناشی از هرگونه پیام یا نظر ارسالی توسط شما در اینجا در انجمن اشتاینبرگ ، اطلاعات مربوط به شما در اختیار شما قرار می دهد.
Steinberg Media Technologies GmbH ، صاحبان این سایت ، حق دارند که هر زمان که بخواهند این قوانین را اصلاح کنند. در این صورت ، در صورت تلاش بعدی برای ارسال ، به شما مجموعه ای از قوانین انجمن نشان داده می شود و یک بار دیگر فرصتی برای پذیرش یا رد کردن به شما پیشنهاد می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.