موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

17 عنصر تبلیغات و کمپین تبلیغاتی در فیسبوک

17 عنصر تبلیغات و کمپین تبلیغاتی در فیسبوک بخش سوم

 

14 – پیش نمایش محصول

پیش نمایش محصولات یا عکس ها و فیلم های “پشت صحنه” راهی عالی برای قرار دادن چشم اندازهای شما در ذهن خریدار است. آنها فرایند فکر را برای خرید تسریع می کنند و به چشم اندازها کمک می کنند تا ببینند که اگر واقعاً چیزی از شما خریداری کنند ، چگونه خواهد بود. اگر چشم انداز در لبه است و از خرید یکی از محصولات خود مطمئن نیستید ، یک تیزر یا پیش نمایش می تواند آنها را از لبه نوک بزند. به عبارت ساده تر ، این اعصاب آنها را آرام می کند و به آنها اجازه می دهد ببینند پیشنهاد شما چقدر خوب است. Dollar Shave Club دقیقاً مانند مثال زیر از پیش نمایش محصولات به طور مرتب در تبلیغات فیس بوک خود استفاده می کند.

از چه وثیقه ای می توانید برای استفاده در کمپین تبلیغاتی بعدی فیسبوک خود ، یک عکس روستایی و با کیفیت استفاده کنید؟

  

15 – از چندین نسخه و تست اسپلیت استفاده کنید

شما شگفت زده شده اید که تفاوت های ظریف چقدر می تواند بر موفقیت یک تبلیغ در فیسبوک تأثیر بگذارد. درست مانند هر شکل از بازاریابی ، آزمایش و بهینه سازی هنگام اجرای کمپین فیس بوک بسیار مهم است. خواه نسخه ، تصویر ، تماس با شما یا هدفگذاری باشد ، می توانید اثربخشی تبلیغ خود را از طرق مختلف آزمایش کنید.
حتی اگر این دو تبلیغات با هم تفاوت ندارند ، نسخه اول با نرخ تبدیل 11.81 به پایان رسید ، در حالی که نسخه دوم فقط نرخ تبدیل 8.55٪ داشت. تنها پایین آمدن این آزمون این است که تعیین اینکه کدام عنصر باعث تغییر نرخ تبدیل شده است به دلیل تغییر چندین عنصر بسیار سخت است. برای یک آزمایش دقیق تر ، آزمایش یک عنصر در یک زمان ، منطقی تر خواهد بود ، بنابراین می توانید ترکیبی را انتخاب کنید که اثبات شده بهترین عملکرد را دارد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کمپین تبلیغاتی در فیسبوک ، آنها را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارید ، مرتباً عناصر کم فشار را به طور مرتب آزمایش و از بین ببرید.

می توانید عناصر طراحی مانند تصویر ، عنوان ، متن ، توضیحات و فراخوانی را به عمل بیاورید. یا می توانید عناصر هدفمندی مانند قرار دادن تبلیغات خود ، هدف قرار دادن مخاطبان ، جمعیتی ، جغرافیایی و متغیرهای دیگر را آزمایش کنید. تحقیقات آگهی فیسبوک نشان داده است که بیشتر شرکت ها فقط یک آگهی دارند ، اما بهترین مجریان صدها نفر هستند.

 

16 – استفاده از تبلیغات چرخ و فلک را در نظر بگیرید

تبلیغات چرخ فلک فیسبوک راهی جدید برای ارائه چندین تصویر و پیشنهادات در یک آگهی است. برای برخی از مشاغل (غالباً شرکتهای تجارت الکترونیکی) ثابت شده است که آنها 10 برابر بهتر از تبلیغات معمولی هستند. بنابراین اگر می خواهید یک تبلیغ تأثیرگذار ایجاد کنید ، ممکن است در نظر داشته باشید که تبلیغ چرخ و فلک فیسبوک را انتخاب کنید.

کلیک کنید >>>> عنصر مهم و آخر تبلیغات در فیسبوک را در این صفحه مطالعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.