موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

موسسه ویدیویی طلوع خورشید پاکان

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد. تماس با من شماره تماس: 36 85 96 88 - 021 تلگرام: 3180 260 0938

فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

برگزاری همایش و سمینارهای علمی تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری و  کاوشگری جامعه علمی است که برای کسب معلومات و اطلاع ازیافته های جدید در عرصه علم و دانش قدم برمی دارد . علاوه بر آن، برگزاری همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و محققین و علم آموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می نماید. موسسه طلوع فیلم با برنامه ریزی جامع سعی بر آن دارد تا بخشی از مشکلات فراروی برگزارکنندگان محترم را حل کرده و در برگزاری همایش مورد نظر پر بار و مفید واقع شود.

 

نکته مثبت فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

یکی از مهم ترین قسمت های برگزاری یک همایش و یا سمینار، ثبت لحظات ، اتفاقات و فیلمبرداری از آن است چراکه این ثبت لحظه ها می تواند به عنوان یک نتیجه برای سایر افرادی که قادر به حضور در همایش نبوده اند مورد استفاده قرار بگیرد و حتی جنبه ی درآمدی برای برگزارکننده نیز داشته باشد. اگر همایشی در بالاترین سطح کیفیتی برگزار  گردد  ولی خروجی آن جذاب و قابلیت ارائه شدن را نداشته باشد این امر موجب می شود آن همایش امتیاز مثبتی برای شخص برگزار کننده نداشته باشد پس قبل از اینکه به فکر برگزاری همایش باشیم ، باید به دنبال یک تیم قوی برای فیلمبرداری از آن باشیم .

موسسه طلوع فیلم با یک گروه متخصص و تیم فیلمبرداری مجرب توانسته است رزومه ی مناسبی  در حوزه ی فیلمبرداری از همایش ها ، سمینارها ، نشست ها و …  را برای خود فراهم کند و با یک تعرفه قیمتی مناسب نیاز و خواسته ی برگزار کنندگان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ مالی به صورت دو سویه و با رضایت کامل آنها برآورده نماید .

فیلمبرداری سمینار

هزینه فیلمبرداری همایش ، سمینار و کنگره

نحوه تامین منابع مالی از مهمترین موضوعات برگزاری یک همایش است. هر یک از برگزار کنندگان تمایل دارند دستورالعمل های مالی و اعتباری خود را که بخشی از هزینه های همایش را تامین می کند با حداکثر صرفه جویی همراه کرده و با یک خروجی قوی فرآیند موفقیت آمیزی را تجربه نمایند . شایان ذکر است برای رسیدن به چنین اهدافی می بایست تدابیر لازم را در جهت نگاهی تخصصی که مستلزم تیم مجرب و حرفه ای می باشد ، اتخاذ کرد .

فیلمبرداری از همایش، کنگره ها و گردهمایی ها کار پیچیده ای ست و موسسه طلوع فیلم هرگز به این دید که فقط قرار دادن چند دوربین در سالن بسنده نماید ، نبوده و تمام اهداف آن ارائه خدمات مناسب با خاطره ای خوشایند در ذهن مشتریان و حاضرین در همایش است .

فیلمبرداری از همایش – سمپوزیوم –  کنفرانس – هم اندیشی ( سمینار) تخصص ماست . این موسسه برای متفاوت بودن نشست های شما در هر زمان و هر مکان ، بغیر از استفاده از نیروهای متخصص ؛ از ملزوماتی مانند : دروبین های پیشرفته ، باکس های مونتاژ حرفه ای ، پهبادهای تصویربرداری هوایی ، استودیو ضبط صدا و موسیقی و مواردی در این خصوص بهرمند بوده و با تجربه کردن چندین همایش ، سمینار و …  توانسته پیشینه درخشانی در این عرصه از خود بجای بگذارد .

وصول تقاضای برگزارکنندگان همایش به صورت یک طرح ارزشی ، افتخار موسسه طلوع فیلم می باشد .

منبع: فیلمبرداری سمینار ، همایش و کنگره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.